obey-robots.txt
29 Maart 2024, 05:47
Goedenacht bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Voo Gebruikers Groep » Voo verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Beschikbaarheid voo Gouvy
Lizzy
Beste mensen,
Veel berichtjes zie ik hier nog niet staan en hoop ook dat dit in de juist thread is terecht gekomen :-)
Ik zou namelijk liever willen overstappen naar Voo, ben nu bij Belgacom.
Ik ben woonachtig regio Gouvy (provincie luxemburg) en blijkbaar woon ik te ver van een centrale (bij belgacom) om een goede snelheid te kunnen halen.
Aangezien ik al een paar keer reklame heb gehad in de bus van Voo, wou ik overstappen. Maar een vriendelijke dame (in het nederlands wauw!) aan de telefoon zei me dat dit ten vroegste eind 2012 zal kunnen. Tsja ik woon nu éénmaal afgelegen, dus dat kwam niet echt als een verrassing. Vanwaar dan reeds al de reclame in mijn gemeente is me een raadsel, maar soit ;-)
Heb nu twee vraagjes:
- Gaat mijn snelheid, en dan vooral uploadsnelheid, écht (pakken) hoger liggen dan bij Belgacom, want daar ben ik toch wel achterdochtig over. Ik bedoel vooral, kan dit gegarandeerd worden, contractueel vastgelegd worden ? Ik zou namelijk niet graag van de regen in de drop belanden.
- Is het enigszins mogelijk om ergens in het oog te houden wanneer de plannen om hier internet te voorzien van voo op een website/nieuwsbrief/post te laten weten? Kwestie van op tijd mijn contract bij belgacom te kunnen opzeggen zonder daar een verbrekingsvergoeding voor te moeten betalen?

Bedankt en met vriendelijke groeten
 
Admin
Belgacom is een zogenaamde ADSL aanbieder. Het internet en andere digitale diensten komen via de telefoonlijn binnen op een modem. De afstand tussen de telefooncentrale en je huis is bepalend voor de snelheid die mogelijk is. Zo'n 3 kilometer van de telefooncentrale hou je nog ongeveer 6 Mbit over terwijl er met 20 Mbit is geadverteerd. In Nederland wordt de consument zand in de ogen gestrooid door te adverteren met snelheden tot XX Mbit. Als dat niet gehaald wordt zijn ze juridisch gedekt door het woordje tot.

Voo werkt volgens mij volgens de kabel (radio en tv kabel). Hiermee is afstand veel minder een probleem. De snelheden zullen dus dichter bij de geadverteerde snelheden liggen dan bij ADSL.

Check nog even hoe Voo de dienst aanbiedt, via de kabel of telefoonlijn.
Smile
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beschikbaarheid voo Gouvy', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: Buggy
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Voo?

Ja
Ja
0% [0 stemmen]

Nee
Nee
100% [2 stemmen]

Stemmen: 2
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
386,339 unieke bezoeken